Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




lørdag den 26. marts 2011

Update på festen igår

Det gik bedre end forventet at forberede mig på festen igår. Den optog ikke som ventet, så meget af mine tanker i løbet af dagen. Hovedet var fuld af andre tanker, der fyldte meget mere (jf gårsdagens indlæg). Og så hentede vi vores nye bil og det var jo spændende.

Aftenen startede fint ud. En drik og en snack og snak ved bordene. Efter en stund skulle vi mødes midt i salen omkring en times sang med med en knaldgod sang-lærer, som jeg kender og har et fint forhold til. Det kunne jeg godt tænkte jeg. Lige indtil vi fik sangarket med dagens tekst. Vågner i natten af Dodo and the Dodos. Jeg kastede et blik ned på teksten og mærkede vandet stige op i øjnene. Jeg trak vejret dybt og kiggede op. Tænkte - kan jeg det her? Jeg kiggede ned i teksten igen og tårerne steg op igen. Det kan jeg ikke, det her. Der stod Malou over alt i den tekst. Jeg drejede rundt på hælene og forlod forsamlingen med tårerne trillende ned ad kinderne. den næste time tilbragte jeg på toilettet. Først med en kollega og siden med to kolleger. Jeg fik hylet og snakket. Og jeg fik samlet mig sammen til at gå tilbage i forsamlingen, da sangtimen var slut. Og jeg blev der resten af aftenen til festen sluttede. Og det gik uden problemer.

Men sangen var for meget. Den ramte ind og slog benene væk under mig - og sådan er det. Det kunne ikke være anderledes.

Ligger du alene nu
det håber jeg du gør
drømmer et par drømme - jeg kan li'

Glemmer jeg dig aldrig mer'
glemmer du mon mig
var vi fra de tider
og alt nu helt forbi

Du sidder på min sengekant
du sidder i min krop
mærker at du banker
banker i mit blod
mon du har det li'som mig

Vågner i natten
vågner af en drøm
savner dig at snakke med
dig at holde om
det har regnet på mit vindue
dryppet på min kind
uh jeg ville gøre alt
om igen - og om og om igen

Finder jeg dig aldrig mer'
finder du mon mig?
længes efter tider
hvor tiden gik i stå
mon du har det li'som mig?
Vågner i natten....

Hold mig til regnen holder op, du ved
det bedste her i verden sker med dig
og kun dig

Vågner i natten..

Ingen kommentarer: