Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




mandag den 14. marts 2011

Dato for obduktionssamtale + begravelseshjælp

Jeg fik ringet til Randers idag for at bestille en ny tid til obduktionssamtalen. Jeg havde aflyst en tid d. 29.3, fordi jeg denne dag har en kursus, jeg gerne vil på. De havde på det tidspunkt ikke nye tider for april, men ville sætte mig på en huskeliste. Jeg fik at vide at havde jeg ikke hørt noget inden 1.4., skulle jeg ringe til dem. Da vi skal på ferie i 3 uger fra midt i april, ville vi gerne have en tid inden og jeg ville ikke risikere at vi først fik en tid efter påske, fordi der så ville gå en måned mere. Jeg ringede derfor til dem idag. Jeg kunne få en tid d. 14.4. Det var den eneste tid de havde før påske. Og så er det lige jeg siger: Hvorfor er det lige at de ikke har sørget for at jeg har fået en tid, når nu jeg står på deres huskeliste. Men det var godt at jeg ringede idag, fordi havde jeg ventet et par dage kunne vi risikere at den tid også var væk. Men nu ser det ud til at vi kan nå det inden ferien, med mindre de ikke har fået papirerne.

Jeg blev ringet op af Syddjurs kommune (igen), som nu kunne se i systemet at Malou var registreret som død. Men det er desværre ikke nok for dem. Det havde hun ellers sagt. Så jeg fik ringet til kirkekontoret for at bede dem sende en kopi af dødsattesten, som jeg kan sende videre til kommunen. Hun undskyldte mange gange at hun forstyrrede mig igen.

Ingen kommentarer: