Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




tirsdag den 9. oktober 2007

Gæstebog

Kære allesammen

Tak fordi I kigger ind på min blog og min hjemmeside. Har I lyst til at sende mig en lille hilsen, kan I skrive her ved at tilføje en kommentar. Vi har flyttet hilsnerne fra den gamle hjemmeside hertil, så de ikke går tabt.

Kærlige babykram

Elias

24 kommentarer:

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Dorthe, d. 08-09-2007

Hej Elias og Britta!

Vi glæder os rigtig meget til at hygge med jer på onsdag.
Dejlige billeder fra jeres ferie

Knus Rasmus og Dorthe

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Faster Tina, d. 22-01-2007

Kære Elias - mor og far
Det er en flot hjemmeside I har fået lavet jer.
Hilsen faster Tina og onkel Henrik

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Inge, d. 23-01-2007

Hej bette skat.
Det er sørme da en flot hjemmeside - og i så ung en alder. Godt gået.
Kan du hilse din mor og far.
Kærlig hilsen
Farmor


E-mail: leises@hotmail.com

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Louise, d. 23-01-2007

Hej alle tre. Hvor er han lækker, glæder mig til at se ham live. Jeg er rigtig glæd for at i kommer til Viggas dåb. Vi ses snart. Kh Louise

E-mail: mlh_5000@yahoo.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Anita, d. 23-01-2007

Kære alle 3

Kanon med sådan en hjemmeside. Så kan man følge med i hans udvikling. Ups det går vist ud over arbejdstiden, men kan ikke lade være med at kigge på dig, Elias. kærlig hilsen moster Anita.

p.s. glæder mig til at vise dine fine billeder til dine fætre.

E-mail: bendixen@webspeed.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af casper, d. 23-01-2007

Hej Elias
Hvor er du bare sød. Håber du har det godt. Jeg glæder mig til vi ses igen. kærlig hilsen din fætter Casper

E-mail: bendixen@webspeed.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Morten, d. 23-01-2007

Hej Elias, René og Britta
I skal have hjerteligt tillykke med jeres lille søn, håber alt går vel.
Mvh
Morten og Carina Wilhelmsen

E-mail: Mortenaw@c.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Laura, d. 23-01-2007

Kære Britta og René.
Hvor er Elias da bare fin, og en ordentlig basse!! Jeg synes både han ligner sin mor og sin far. Glæder mig til at møde ham i virkeligheden.
Kærlig hilsen Laura

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Tante Sophie, d. 25-01-2007

Hej alle tre.
En flot side I har fået lavet.
Jeg glæder mig til at følge det lille vidunder :-)
Knus fra Tante Sophie

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Mormor, d. 25-01-2007

Kære " lille bette mand," ellers som du jo nu hedder.Elias. Rigtig hjertelig velkommen her ude i den vide verden, udenfor mors mavebold mave. Det bliver skønt at lære dig rigtig meget at kende, lege meget med dig,og have det rigtig sjovt på alle årstiderne.
Mormor vil give dig alt den kærlighed og respekt jeg formår. Du var jo så længe vente,og godt du kom.
Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke i dit liv fremover ,lille pus. Din mor og far er rigtig stolte af dig, og vil gøre alt for dig. Du er den sødeste baby. Mange kærlige knus din lykkelige
mormor.

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Ronja, d. 27-01-2007

Hej Elias. Jeg er tit inde og se på din side, spørger min min mor om jeg må se billeder af Elias baby. Kh Ronja

E-mail: mlh_5000@yahoo.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Charlotte, d. 27-01-2007

Hej René og Britta.
Først og fremmest ønskes I et stort TILLLYKKE med den lille(store) Elias, som er så dejlig, kan vi se. Kan godt se, at fødslen ikke gik helt som planlagt, idet han blev indlagt på neonatal. Men det ser jo ud til, at alt gik godt alligevel. (Kender jo turen, suk).
Hvor dejligt at kunne se og følge med i fødslen af Elias. Vi har jo ventet med spænding, og læst de indkomne mails hen ad vejen. Så da beskeden endelig ramte vores mail, var jeg på vej på skiferie med mit arbejde. Derfor vender jeg først tilbage idag.
Jeg håber, I alle tre har det rigtigt godt. Det at blive forældre til et lille barn, er en stor omvæltning, som I sikkert kan mærke. Det tog mig 10 mdr. at vende tilbage til mit gamle jeg. Så tålmodighed er en god ting. Jeg håber, at alt er som det skal være. Håber også at vi ses, om ikke før, så til april som vi aftalte.
Kærlig hilsen Charlotte

E-mail: tccl@mail.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Fænghullet, d. 29-01-2007
Kære Britta og Elias.
Det var rigtig dejligt at få besøg af jer i dag. Det er sjovt at kigge på billederne på jeres hjemmeside. Hav det rigtig godt og vi ses..
Kærlig hilsen os i Fænghullet

E-mail: sbo.fa@aarhus.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Inge, d. 06-03-2007

Hej bette skat.
Stort tillykke med de første 2 måneder.
Sikke dygtig du er blevet til at løfte hovedet - du er bare en rigtig sej gut.
Kan du have en god dag og rigtig god fornøjelse med babysvømingen i dag - det bliver garanteret rigtig sjovt.
Glæder mig meget til at se dig igen.
Knus fra farmor

E-mail: leises@hotmail.com

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Tina, d. 11-03-2007

Hej bette mand

Det er godt nok en flot dagbog du har fået dig lavet. Vi er inde og kigge på din hjemmeside hver uge, for og se om der er kommet noget nyt.
Vi glæder os til at se dig i din dåbskjole den 25 marst.
Kærlig hilsen faster Tina og onkel Henrik

E-mail: tina_lykke_9@hotmail.com

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Sophie, d. 26-03-2007
H
ej alle tre.
Tak for en super hyggelig fest igår. Det var dejligt vi måtte være med til at fejre Elias og godt at se jer alle igen - vi glæder os til vi ses i påsken.

Knus fra Søren og Sophie

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Tina, d. 01-04-2007

Hej alle 3

Tusind tak for sidst. det var dejligt og se jer alle 3 igen.
Glæder os til på torsdag hvor vi kommer op til farmor og Erik. Så vi ses der.
Kan I havde det godt og pas nu godt på hinanden.
Knus Faster Tina og Onkel Henrik

E-mail: tina_lykke_9@hotmail.com

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Dorthe og Ole, d. 29-04-2007

Kære Alle 3!
Sikke noget.Smiler. Jeg troede jeg havde skrevet. men jeg har nok ventet da jeg vil sætte et foto ind. Men nu skriver jeg og så må fotoet komme ind når Elias`s nye legekammerat kommer til verden.Hvor er det en fin side I har fået lavet her. tak fordi vi må kigge med og følge Elias. Håber I har det godt og nyder det skønne vejr.
God dag
Knus og tanker fra Ole og Dorthe

E-mail: Annemonen@ofir.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Tina, d. 18-07-2007

Hej alle 3
Tusind tak for igår (tirsdag d. 17 juli) Det var rigtig hyggelidt. Og nej hvor du vokser Elias. Du er også blevet rigtig god til og vende dig rundt når du ligger på gulvet.
Knus og kram Faster Tina

E-mail: tina_lykke_9@hotmail.com

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Rasmus, d. 09-08-2007

Hej Elias!
Sikke nogle fine billeder der er på din hjemmeside. Smiler. Du er bare dygtig. Det ser rigtig flot ud når du har numsen i sky. Det må du vise mig hvordan man gør når jeg lige bliver lidt ældre. Jeg glæder mig til at lege med dig og spille fodbold. Du må også lige lærer mig det med pigerne. Griner. Hils mor og far og rigtig god tur til jer om ikke så lang tid. Skal også hilse fra min mor og far.
Mange babyknus Rasmus

E-mail: Annemonen@ofir.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af charlotte, d. 30-08-2007

Hej Britta.
Tak for mail og dejlige billeder. Elias har en SKØØØØN alder lige nu ikke? Det er sjovt at følge lidt med på afstand. Jeg håber vi ses hos Gitte snart. Hav det godt alle tre.
Knus fra Charlotte

E-mail: tccl@mail.dk

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Dorthe, d. 08-09-2007

Hej Elias og Britta!

Vi glæder os rigtig meget til at hygge med jer på onsdag.
Dejlige billeder fra jeres ferie

Knus Rasmus og Dorthe

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Sophie, d. 28-09-2007
Hej alle tre.
Tak for sidst - det var bare rigtig hyggeligt. Hvor er det dejligt med nye billdere på siden. Jeg ville bare lige ønske jer alle tre en rigtig god weekend.
Mange knus og tanker Sophie

René, Britta og Elias sagde ...

Skrevet af Rasmus, d. 17-10-2007
Hej Elias!
Du og din mor og far ønskes en rigtig god og lang tur.
Jeg vil savne dig, men jeg håber din mor skriver og fortæller.
Jeg skal hilse fra mor og far

Mange babyknus fra Rasmus

E-mail: Annemonen@ofir.dk