Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 24. juni 2011

Så oprandt dagen

Når jeg sidder her på dagen og læser hvad jeg skrev igår græder jeg. Hvor ville jeg ønske at Elias var kommet i børnehave, for så ville der være ro til at samle mig. Men vi har sovt lidt længe efter Skt. hans festen igår og vi må ikke aflevere i børnehaven ml. kl. 9 og 9.45. Han sidder heldigvis roligt og leger selv.

Jeg har egentligt haft det ok køligt med forventningen om dagen og derfor er det også blevet til udadrettede planer for dagen. Men lige nu har jeg bare lyst til at kravle ned under dynen. Føler mig så uendelig træt i hele kroppen. Jeg kan næsten ikke overskue at sidde her i køkken/stue for puhh hvor trænger der til at blive gjort rent og jeg ved ikke om jeg kan lade være med lige at støvsuge. Og lige nu hvor familien er omkring mig og jeg burde hælde morgenmad op til Elias kan jeg intet overskue. Puh jeg føler mig lidt elendig lige nu.

1 kommentar:

mor, mormor siger sagde ...

kære søde mus, mon jeg skal hjælpe dig med aat gøre rent på søndag, det vil jeg gerne, for så kan du vel bedre over ske det lidt,set er synd for jer at dette skulle ske og jeg føler med jer, har tænkt meget på jer om hvrdan dagen er gået.knus