Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 24. juni 2011

Dagen idag

Dagen idag har været ok. Har kun imorges været i kontakt med sorgen - og der var overskuddet ski også i bund. Men ellers er det lidt som om jeg har været lidt ved siden af mig selv. Dagen er fløjet afsted. Vi hyggede os med gåturen langs skov og strand med de kulturelle oplevelser ved Sculptures by the Sea i Århus. Vi talte ikke rigtigt om smerten og sorgen, men om alt muligt andet. Jeg er lidt ked af at dagen fløj sådan af sted, for jeg kunne ikke helt følge med. Ikke at vi havde travl, men alligevel følte jeg at ambitionerne for dagen var større end hvad der var muligt for os at nå.

En anderledes oplevelse ramte dagen, fordi vores gode venner som i sidste uge glædeligt røg op på førstepladsen på ventelisten til at få et adaptionsbarn i forslag. Og om ikke skæbnen vil at de lige netop idag får deres barn i forslag - i dag af alle dage. I dag som er symbolet på den pige vi skulle have haft, får de deres lille pige. Og for at gøre underet endnu mere fuldendt - så fylder den lille pige idag 6 måneder. Jeg glæder mig virkelig på deres vegne og under dem deres lykke. Men puhh hvor er det mærkeligt at det lige skulle være idag.

Og dagen så oveni var dagen hvor vi tog skridtet ind i behandlingsverdenen

Ingen kommentarer: