Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




søndag den 10. april 2011

Jeg vil have min krop igen

2 måneder efter og stadig hcg i kroppen. Suk giv mig nu bare min krop igen. Jeg ved at jeg skal indse at jeg ikke måtte få Malou, men kan jeg da ikke bare få lov at få min krop igen. Jeg fatter ikke at der skal gå så lang tid. Det svarer næsten til at jeg skulle gå rundt i 2 måneder med mælk i brysterne. Hcg'en er tegn på den graviditet som jeg ville ønske jeg havde. Det er bevis på at Malou var i min mave. Men hun er der jo ikke mere. Jeg har mistet min baby. Jeg har mistet min mave. Jeg har mistet hendes små spark. Jeg har også mistet alle graviditetssymptomer, men min krop producerer stadig hcg - kan den da ikke holde op med det? Der er ingen grund til det. Min baby er borte. Så stop dog krop. Hvordan skal jeg kunne tage afsked med den graviditet, når min krop viser minder mig om den? Det er håbløst. Jeg ved godt at det må forsvinde før eller siden, men jeg kan ikke se hvad det skal være godt for at der skal gå så lang tid. ØV ØV ØV

Ingen kommentarer: