Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 9. november 2012

Caprivorn caves


Caprivorn Caves

Fra Cape Hillsborough kendte vi ikke dagens mål, men det endte med at være ved Caprivorn caves 362 km og 7 timers kørsel (pauser med indkøb, tankning, amning, frokost). Lea opførte sig mere roligt en vanligt og sov 3 gange... første gang i 40 min inden vi handlede, anden gang i 40 min og så sandelig om hun ikke faldt i søvn igen efter 5 min og sov 35 min mere. Dygtig baby. Hun vrælede stadig, men ikke i flere timer. En halv time måske og et kvarter lidt senere. Håber det er ny stil:-)

Dagen viste sig at vi kunne tage et ordentligt stræk i bilen. Britta havde fundet campingpladser langs vejen i tilfælde af at vi ikke skulle køre længere og det endte med dette sted ca 25 km nord for Rockhampton. Vi er dermed næsten en dag forud for planen og kan derfor fint bruge formiddagen på at opleve limstensgrotterne ved Caprivorn.


1 kommentar:

mor, mormor siger sagde ...

hej alle 4. jeg har det godt. jeg syntes det er fantastisk alt det o oplever, skønt for jer, følger jeg det nøje. at få sms osv. men mærkelgt med mobilen. øv øv. jeg har travlt med at gennemse 6 sorte sække papirer fra moster, for der kan måske gemme sig noget vigtigt,
jeg savner jer helt vildt meget. jeg er hjemme idag fra 12- 14 og i aften, når jeg kommer hjem fra anita og i morgen eftermiddag og tosdag eftermiddag og aften,håber vi får kontakt snart, hav det nu rigtig godt, MANGE MANGE KÆRLIGE KNUS OG KRAM MOR METTE