Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




lørdag den 26. februar 2011

14 dage siden

Kære Malou-prinsesse.

Det er nu 14 dage siden du måtte forlade os alt alt for tidligt. Jeg tænder et lys for dig i aften. Jeg ville ønske at du stadig var her. Jeg savner dig i min mave. Jeg føler mig så tom. Det er så forkert. Den beslutning vi skulle træffe var så ubarmhjertig. Det var så hårdt at vi skulle beslutte at tage livet af dig. Jeg ville så gerne have beholdt dig, jeg ville så gerne have været sammen med dig. Og da vi fik dig i vores hænder og du lå der helt fin - smuk og perfekt – var det umuligt at forstå at du skulle dø. Vi ville ønske at det skulle være anderledes. Vi ville så gerne have givet dig livet. Du skulle have det bedste – og det håber vi inderligt at vi har givet dig. Undskyld, det var det bedste vi kunne. Du er for evigt i mit hjerte, kære pige.

Kærlighed - Mor

Ingen kommentarer: