Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 18. februar 2011

Brev til Malous begravelse

Brev skrevet til Malou d. 16.2.2011. Læste det for hende til hendes begravelse og gav hende det med i sin lille kiste.

Kæreste lille Malou
Jeg har skrevet en lille hilsen til dig, som jeg håber jeg kan læse op til dig. Hvis ikke jeg kan får du den med dig.

Jeg ville ønske denne dag ikke eksisterede. Jeg ville ønske at vi ikke skulle stå i denne absurde situation at vi skulle sige farvel til dig langt før vi lærte dig rigtigt at kende.

Du skulle have været inde i min mave og vokset dig stor og stærk i flere måneder endnu.
Du skulle være kommet ud til os til sommer og ikke nu i den kolde vinter.
Vi skulle have holdt dig i vores arme, set dine øjne, hørt dit spæde skrig, trøstet dig, ammeet dig og krammet dig.
Vi skulle have set dig vokse op og udvikle dig.
Vi skulle have givet dig al vores kærlighed i vores lille familie – far – mor og storebror Elias. Elias og dig skulle have leget og grinet og hygget jer sammen.

Søde pige, du skal vide at vi vil dig det bedste:
Den svære beslutning vi har måtte træffe har været så umenneskelig,
men du skal vide at den er truffet med en uendelig kærlighed til dig og til Elias.
Vi tror og håber at det er bedste for dig at få hvile nu.
Vi ville ønske at det ikke var sådan, men det kan vi desværre ikke lave om på.
Du var ikke stærk nok til at komme ud til os andre.

Vi kan ikke passe på dig længere.
Undskyld skat, vi ville ønske at vi kunne, men det kan vi desværre ikke.
Men du skal vide at du ikke er alene.
Nu skal du være her hos morfar i hans lille have og han vil passe på dig.
Du får dine vinger, min lille engel, og jeg er sikker på at når vi om aftenen ser op på himmel, vil du blinke ned til os fra stjernerne.

Du fortjener den varmeste omsorg og kærlighed.
Jeg ved at du nu er i kærlighedens rige.
Jeg ved at du nu er omsluttet af en kærlighed.
Som kan bære alt, favne alt og rumme alt.

Du vil altid være i vores hjerter,
Du vil altid være lillesøster i vores familie.
Vi vil altid savne dig og elske dig.

Kærlige kys Mor

Ingen kommentarer: