Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




torsdag den 22. marts 2012

Frikendt!!!

Jubi, Lea blev igår frikendt for galdevejssygdom og andet alvorligt, så vi slipper udenom operation og desuden også for mere lys og flere tjek. Gulsoten er modermælksbetinget og vil gå langsomt væk af sig selv. Puhh ha er lettet. Nu kan sygehustasken blive pakket ud, standby-tilstanden ophæves og livet herhjemme nydes. Ydmygt tak.

I øvrigt bød dagen igår på tur ud af huset. Lea og jeg besøgte Malou på kirkegården. Det var godt at være der igen, for det var alt for længe siden. Men overskuddet har ikke været der til at farte rundt til alt muligt andet. Det så fint ud derinde med alle mini- påskeliljerne, som jeg plantede sidste år. Nu går livet i ring og vosker op på ny igen og igen. Solen skinnede og jeg satte mig i rallet med Lea i armene og viate hende frem til storesøster. Er sikker på at hun kiggede stolt ned til os fra sit paradis.

Jeg kunne have nydt solen der længere, men jeg havde aftalt besøg på mit arbejde. Hilste på i lederteamet og til pause med mine kolleger. Dejligt at kunne vise søde Lea frem, som vi har kæmpet så længe på at få i vores liv. Bagefter kørte vi ud på Farmors arbejde, fordi jeg har fået tegnet en tegning af Malou, som skal indrammes. Farmor viste stolt Lea frm til sine kolleger.

Og så hentede vi Elias i børnehaven. Han hidkaldte som de andre gange alle, der ville se hende... Børn, forældre og personale. Alle skal se hende. Han er så sød og stolt.

Ingen kommentarer: