Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




tirsdag den 20. marts 2012

En vågen baby

Puh det er lige før jeg ønsker mig min sløve baby tilbage... for synes søde Lea roder lidt indimellem. Har haft en rodet nat, hvor Lea har øffet rundt med grønt og småpyller og en træt mor, der faldte i søvn under alle amningerne og slet ikke har fornemmelse af om Lea fik spist færdig eller om hun bare tog en hyggetår... Ved 8 tiden vågnede Lea op og var dejlig vågen... Vi hyggede os i sengen til 10.30, hvor hun begyndte at pylre, men havde svært ved at overgive sig til søvnen trods både amning og indpakning som rullepølse... Så ned i liften med hende, som rullepølse og ned og vugge på sansegyngen. Så sov hun... i 20 minutter... og jeg nåede i bad... Prøvede at få hende til at sove igen... men maven rumlede og jeg kunne høre hun leverede en ladning. Op og skiftes og ammes og hygge lidt og så måske godnat igen... efter en lille time vågen... Nu sover hun efter lidt grynteri igen... og det bør jeg også gøre. Er pænt træt.

Men det er den store kontrast fra en sløv baby, jeg måtte vække med kolde klude og afklædning af tøjet flere gange inden og i løbet af et måltid for små to uger siden... Håber det er et godt tegn og at gulsoten er ved at slippe. Hun virker mindre gul nu over panden. Det kommenterede både min mor og sundhedsplejersken igår... Håber håber håber... allermest at vi kan ånde lettet op ift galdevejs-halløjsaet.

Ingen kommentarer: