Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




mandag den 19. marts 2012

Vægtkontrol

Havde sundhedsplejersken på kort visit igen for at veje Lea. Hun vejer nu 3810 g her på hendes 16. levedag. Hun har nu taget 360 g på siden sin fødsel. Så det er vist fint, når man tager i betragtning at hun tabte knap 9 % af sin fødselsvægt de første dage. Sundhedsplejersken spurgte hvornår jeg vil have hende vejet igen. Det var op til mig, så det er jo skønt at jeg kan få det som jeg er tryg ved. Vi aftalte at hun kommer til vægt-kontrol igen på onsdag i næste uge, fordi jeg har en formodning om at sygehuset vil tjekke os senere i denne uge. Vi venter på svaret på galdevejssygdommen idag eller imorgen.

Iøvrigt holdte Elias fridag fra arbejdet og Mormor var på besøg... og René havde første arbejdsdag efter barsel... og om han ikke først kom hjem kl 18. Heldigvis havde jeg lavt frikadellefars og formet dem tidligere på eftermiddagen... og gjort hasselbagte kartofler klar... men alligevel blev jeg lidt presset da Lea ammede kl 17.30 og kartoflerne skulle i ovnen og alting... Men jeg klarede det... for det skal man jo. Men velkommen virkelige verden... som mor til to levende børn.

Ingen kommentarer: