Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




lørdag den 18. februar 2012

Det sidste farvel

Kære lille pige.

Jeg tænder et lys for dig på denne dag, hvor vi for 12 måneder siden sagde det sidste farvel til dig og sænkede din lille kiste ned i jorden i din morfars have. En smuk og brutal dag fuld af stolthed og smerte. Du er vores lille datter og du skulle dø alt for tidligt. Hvor var det hårdt at skulle synge din første og eneste godnatsang for dig over din lille kiste. Men jeg gjorde det, for det var det eneste jeg kunne give dig. Du efterlod et mørke, da du forsvandt, men også et lys... et lys fuld af brændende kærlighed og længsel efter om vi skal ses igen. Det lys tænder jeg i aften.

Jeg elsker dig og mangler dig. Kærligst mor

Ingen kommentarer: