Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




torsdag den 7. februar 2013

Første uge i vuggestue

Lea har nu været i vuggestue i en uge...
Den første dag.. torsdag var vi der sammen i 2timer. Fredag var jeg der en stund og gik fra hende i knap 1½ time og kom tilbage og spiste med hende. Det var gået rigtig fint. Hun havde vist ikke opdaget at jeg ikke var der. Imens var jeg i Elias' børnehave til fastelavnsfest. Så det var en god måde at bruge tiden godt på. Mandag var hun der alene i 2 timer og spiste sammen med de andre og blev puttet af mig. Tirsdag var hun der i godt to timer... onsdag havde hun fri, fordi vi går til rytmik... og Mormor skulle komme... og idag torsdag afleverede jeg hende sovende kl 9... hun blev vækket 9.30 og spiste med kl 11. Blev puttet til middag og sov i fem kvarter... Vågnede kl 14, hvorefter jeg hentede hende... Og det var gået rigtig fint. Ingen gråd eller savn. Hun havde vrælet, da hun blev puttet, men det gør hun også herhjemme... Hun synes det er en fest at være der... og hun suger til sig.

Så alt i alt går det rigtig fint... Jeg har det også ok... selvom det fylder noget at det er rodet sammen med Malous årsdage...

Ingen kommentarer: