Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 25. maj 2012

Barnedåb lige om hjørnet

Så er barnedåben lige om hjørnet... Jeg tror jeg har styr på alle detaljerne... med indkøb, bordpynt, aftaler med bestyreren af lokalet i Mørke hallen, med præsten og med de to piger som skal hjælpe i køkkenet. Kjolen hænger så fint herhjemme. Tøj til Elias, Lea og jeg er strøget og lagt klar. Velkomst og sangark er skrevet og trykt, Maden, som kunne laves i forvejen venter i fryseren. Alt er pakket og ligger klar til at blive kørt op i hallen.

Så imorgen står den på madlavning og bordopstilling og borddækning. Min mor kommer og hjælper i nogle timer. Håber Lea vil være med til det... hun har lidt svært ved at sove i den her varme... Idag sov hun inde.. det gik fint... så det kan være det bliver løsningen imorgen igen.

Jeg glæder mig til søndag og har fundet en anden ro med dagen end jeg havde for nogle uger siden... Det hjælper mig altid at få formuleret mine følelser og tanker omkring noget, så bliver de nemmere at håndtere. Det bliver en stor dag... men en glædens dag er jeg sikker på... selvom glæden jo i vores liv altid vil have en mørk plet på sig... for vi mangler én.

Ingen kommentarer: