Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




torsdag den 26. april 2012

Barsel er fastlagt


I tirsdags var vi på visit på mit arbejde for at lave barselsplan. Min barsel slutter d. 22. januar og så har jeg 7 ugers ferie, der skal bruges, så jeg starter igen d. 14. marts.. D. 14. marts....???? der er jo virkelig længe til. Jeg er så taknemmelig for at få al den tid... det er jo helt vildt... Jeg kan tude af taknemmelighed ved tanken. Vi må virkelig være taknemmelige for at leve i et land, hvor det er muligt. Vi forlænger barslen med 8 uger... som René tager fra midt i oktober til midt i december... Og ja så drager vi til Australien... jo jo.. I 2 måneder skal vi køre langs østkysten down under i en autocamper. Så der er noget at få planlagt. Vi tager et par dages stopover i Singpore på vej ned og et par dage i HongKong på vej hjem...

Indtil da vil tiden sikkert flyve afsted... Lea og jeg er startet i mødregruppe og har været afsted to gange. Vi har 4 kvinder mellem 29 og 36... ja jeg er alderspræsident. Børnene er født med omkring 5 uger imellem fra d. 29.2. til d. 6.4. 3 piger og 1 dreng. Tre er flergangsfødende og 1 er førstegangsfødende. De virker rigtig søde, og det skal nok blive hyggeligt.

Så er Lea også blevet skrevet op i vuggestue... Ja man skal være tidligt ude. For et par år siden blev der oprettet en privat vuggestue i byen. Den har stor søgning til sine 18 pladser, så det er med at være tidligt ude. Nu må vi se om vi får plads. Hun bliver også skrevet op i det kommunale system. Indtil videre både i institutioner i Hornslet og i dagpleje i Mørke. Indtil videre... så må vi lige rette til, når vi kommer tættere på.

Ingen kommentarer: