Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 29. juli 2011

Nu med vandrejournal

Var til første lægetjek og fik lavet vandrejournal. Alle test - urin, blodprocent og blodtryk så fint ud. Fik taget blodprøver... håber virkelig at doubletesten ikke giver anledning til problemer, når jeg får resultatet af den til nakkefoldscanningen. Sidste gang med Malou slog blodprøven negativt ud og var det som gav os den forøgede risiko for down, som gjorde at vi måtte igennem en moderkagebiopsi. Jeg vil virkelig gerne være den bekymring foruden at skulle have taget moderkagebiopsi. Plus at teorien er at mit høje hormontal i doubletesten, kan være forårsaget af at Malou var syg. Det kan altså være et godt tegn hvis blodprøven ikke giver anledning til bekymring.

Men der går små 4 uger inden vi får svar på doubletesten (og nakkefold), så jeg må forsøge at slippe tankerne om det.

Lægen noterede mig til udvidet støtte i papiret, men inviterede mig ikke til at komme tiere ved hende. "Vi ses i uge 25", sluttede hun af med at sige. Men jeg ved heller ikke hvad jeg vil skulle bruge hende til. Men jeg er nu sikker på at hvis jeg ringer, tager hun imod mig.

Ingen kommentarer: