Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




lørdag den 8. oktober 2011

Ny rejse forude

Må altså lige dele med jer... noget dejligt og positivt i vores liv midt i alt det svære og tunge.

Vi har booket 19 dages rejse til Thailand - øparadis med afrejse lige om lidt. Vi har flybilletten på plads og er på nippet til at have afklaret hoteller. Vi skal være 5 nætter på Koh Chang, 6 nætter på Koh Kood, 3 nætter på Koh Mak og 3 nætter i Bangkok. Det bliver SÅ godt. Modsat sidste rejse - i april-maj - kan jeg denne gang sige at jeg glæder mig. Glæder mig til sol, varme, tid, ro, hygge med familien, sand, strand, lækker thai-mad... Det bliver så godt. Vi trænger til den pause. Særligt René, der er kørt træt i sit arbejde og i sit liv generelt.
Hvor er det godt at have noget godt at se frem til. Noget nyt - samtidig med at vi ikke behøver meget. Hvis vi vil ligge på stranden hver dag, lege og bade, så gør vi det. Glæder mig - glæder mig - glæder mig

Ingen kommentarer: