Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




fredag den 25. januar 2008

Øv bøv syg baby

Jo, syg bliver man jo af at starte i institution. Nu her efter 3 uger måtte jeg give op og "lægge mig" herhjemme med feber. Det startede mandag med hoste men først onsdag fik jeg feber. Far har været hjemme med mig torsdag og fredag. Jeg var oppe og besøge lægen, som gav mig noget ækelt saft, der hedder noget med P. Mine ører er røde indeni og fulde af væske, sagde lægen. Mor og Far kan ikke forstå, hvis det er mellemørebetændelse, for så plejer børnen vist at hyle, når de skal ligge ned. Og jeg sover som jeg plejer dvs. omkring 12 timer i træk hver nat og 2½-3 timer til middag. Men pincillinen virker vist for jeg havde ikke feber, da jeg vågnede imorges. Jeg håber jeg bliver rask til på mandag, for det er altså så sjovt at være nede ved de andre børn i vuggestuen. Nogen gange bliver jeg helt vred over at skulle hjem om eftermiddagen, for nu har jeg det lige så sjovt.

Ingen kommentarer: