Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




lørdag den 5. januar 2008

1 år imorgen

hip hip hurrah imorgen bliver jeg 1 år. Min mor og far har hele dagen idag forberedt at min familie skal komme og fejre mig imorgen. Vi bliver 21-22 stykker til brunch. Juhu jeg elsker at være sammen med mennesker. Min far har flyttet alle møblerne i stuen, så vi kan sidde derinde... og så står sofaerne i havestuen. Tror det bliver hyggeligt. Vi skal vist også have lagkage... og jeg tror min mor har lavet en til mig - helt alene. Det bliver sjovt at spise. Hun synes jo at jeg skal være sund og ikke forurenes med sukker, så hun har lavet lagkagebunde af bolledej... endda af grovbolledej. Hm mon det smager godt. Det må smages. Nu vil jeg snart i seng, så jeg kan være frisk til imorgen.

Ingen kommentarer: