Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




onsdag den 17. oktober 2007

Sundhedsplejersken på besøg

Igår d. 16.10. var sundhedsplejersken her. Jeg skulle til eksamen! Ja, jeg skulle have den der Boel-test. Jeg fandt nu aldrig ud af, at hun testede mig, men jeg gik selvfølgelig lige igennem testen. Smiler frækt. Hun sagde, at jeg var en ualmindelig stærk og dygtig dreng, (fnis) og at jeg har en krop som en 1 årig (skal jeg tage det som en fornærmelse?). Jeg vejer nu 10 kg og måler 77 cm. Min vægt ligger en kurve over middel og min længde 2 kurver over middel. Så jeg er mere lang end jeg er tyk. Men det mente hun kun var naturligt, fordi jeg bevæger mig så meget.

Til aften stødte jeg ind i min gåvogn. Jeg plejer at skubbe den afsted foran mig, mens jeg går på knæ. Men pludselig forstod jeg hvorfor de kalder den en "gå"-vogn. Jeg rejste mig op ved den og huuu hej, det var sjovt. Den fik ikke for lidt. Frem og tilbage i stuen, hvor Mor vendte vognen hver gang at jeg nåede enden af stuen. Jeg hvinede og grinede... men til sidst tudede jeg, fordi jeg var så udmattet. Men det var så sjovt, at jeg slet ikke selv kunne sige stop igen. Mor måtte hjælpe mig til at stoppe. Puhhhh, Det må jeg prøve en anden dag.

Ingen kommentarer: