Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




søndag den 13. maj 2007

Maj 07

Jeg er nu 4 måneder gammel. Stadig guffer jeg løs af Mors madpakker. Mor og Far er begyndt at snakke om, om jeg snart skal have noget andet at spise. Hvad mon det er? Jeg kigger langt efter det, som de kommer i munden. Mon det er det? Indtil videre nøjes jeg altså med madpakkerne. Jeg sover stadig godt om natten. Spiser 1-2 gange. Om dagen sover jeg 2-3 lure ialt ca. 4½ time. Mor har mig med til alt muligt. Om tirsdagen går jeg stadig til babysvøm. Her plasker jeg, dykker, svømmer, hopper og så'n med de andre babyer. Prøv at se videoen herfra. Om onsdagen går Mor til gymnastik. Det er sjovt at se på, for damerne hopper rundt og vifter med arme og ben, mens vi babyer ligger inde i midten og forsøger at gøre det samme. Om torsdagen er vi i mødregruppe. De er rigtig søde de andre babyer. Jeg kan godt lide at holde dem i hånden! Om mandagen går mor til svømning. Imens passer Mormor mig, hvis ikke Far er kommet hjem.Apropos Far... så ææælsker jeg at kigge på ham. Jeg stirrer og stirrer på ham, når han kommer hjem. Hvis han ikke ser på mig, kalder jeg på ham og basker ham på armen. Se mig.Jeg snakker rigtig meget. Allermest meget tidligt om morgenen, hvor ingen andre vil snakke og også gerne om aftenen, når Mor og Far spiser. Jeg siger høje lyde... ahhh, ohhh, aiii, og sån. Pruttelyde er også sjove. OG så er jeg VILD med at stå op. Jeg gider slet ikke ned igen. Vil bare stå og stå, og vippe op og ned i benene. Skægt.

Ingen kommentarer: