Velkommen til vores blog

Et lille kig ind i vores verden - de mest essentielle begivenheder i livet - liv - død - fester - rejser.

Vi skriver engang imellem, i perioder ofte.

Vi opdaterer jævnligt billeder i billedalbummet.

Kig dig omkring og smid en kommentar, hvis du får lyst




tirsdag den 13. februar 2007

Februar 2007

Jeg er nu 1 måned gammel. Far er begyndt på arbejde igen, så Mor og mig hygger os herhjemme. Mor har taget mig med hen til en masse andre damer og deres babyer. De kalder det en Mødregruppe. Der er 6 damer og babyer. 2 piger og 4 drenge. De hedder Viktor, Mathilde, Linnea, Carl-Emil, Noah. Den ældste er 1½ måned ældre end mig. Mon ikke de bliver mine første legekammerater? Vi mødes hver uge. 1 måned og en dag gammel, d. 7.2.07, siger mor noget skørt. Jeg synes det lyder sjovt og sender hende et lille smil. Hun bliver rigtig glad og ser ud som om hun smelter indeni. Så det må jeg hellere gøre igen. Jeg sover nu ude i min barnevogn på altanen. Her sover jeg rigtig godt i min voksi-pose. I starten snupper jeg et par timer, men efter en uges tid bliver det til 3½-4 timer. Hver dag fra ca. 9.30 - ca. 13. Om eftermiddagen sover jeg ikke så meget. Måske en ½-1 time. Da jeg var lille gik jeg i seng, når Mor og Far gik i seng. Men nu er jeg alt for træt til, at der er lyde om aftenen. Men jeg er tit også alt for træt til at kunne finde ro, så jeg bliver nogengange lidt ked. Ellers er jeg faktisk aldrig ked af det. Ingen grund til at græde, når man kan grine, vel?

Ingen kommentarer: